pühapäev, 9. märts 2014

EV 96 paraad

Teel Pärnusse
Teel Pärnusse
Vahepeal toimus Pärnus EV 96 paraad. Õigupoolest poleks ma pidanudki sinna minema, aga kõik, mis ette määratud, kipub ikka muutuma. Asi oli nimelt selles, et vabanes üks koht seoses ühe reamehe reservi minekuga. ÜFT-i tegemisel tuli kompaniiülem isiklikult minu juurde ja küsis, kas ma oleksin nõus võimaluse korral paraadil osalema. Kuigi ma teadsin, et sellega viskan ma lausa kolm puhkepäeva maha, ütlesin kindla jaa (Kuidas oleksingi saanud keelduda?). Arvasin, et eks see ole mu elu ainus võimalus paraadist osa võtta, mille peale ülem innukalt kaadrisse jäämist soovitas, sest siis avanenuks neid võimalusi enamgi. Sellepeale ütlesin küll kindla ei. :D

Argipäevad mööduvad täishaagiseid taltsutades:
Väljaõpe logistikakeskuse logistikapataljoni erialakursustel 07.03.2014

Pilte paraadist:
Paraad 24.02.2014

Sõit peaproovile
Enne paraadile minekut sai tihti masinaid pestud ja kõrvuti sõitmist harjutada. Lõpuks oli asi nii paigas, et tikutops mahtunuks peeglite vahele ja poleks maha pudenenudki. Loomulikult, kui suuremad ninad paraadiks valmistumist kontrollima tulid, ei sujunud asjad nii nagu vaja. Üks peamine põhjus võis olla see, et seni olime harjutanud vaid paarikaupa ning pahurale ülevaatajale pidime näitama juba kõigivahelist kokkutöötamist...

Peaproov keset ööd
Kahel päeval pidime vaba aja sisustamiseks sporti tegema. Esimesel neist oli Stroomini ja tagasi jooksmine. Õnneks pandi mind etteotsa tempot dikteerima, nii et seetõttu jäin isegi ellu. Teisel korral aga läks paremini, sest siis küsiti arvamust, mis sporti teha. Mina ajasin kiirelt käe jalka toetuseks üles, mistõttu kilomeetrite neelamisest pääsesin. Minu rühmast oli jalkamehi vaid käputäis, mistõttu pidime StTaKo käimasoleva mänguga ühinema. Kahe ja pooletunnine matš ise oli väga kihvt, mille käigus teenisin "MAN of the match"-tiitli. Ütleme nii, et ma tegelesin jalka juures lihtsalt enda lemmiktegevusega, milleks oli kaitsmine. Seda tehes rakendasin enda väljatöötatud saboteerivat pinball-tehnikat, mille tõttu nii mitmedki vastase väravalöögid nurisünnituse läbi tegid. Hiljem kasarmus sokke jalast kiskudes läks keel sõlme ja ütlesin kaasüürilistele, et mängisin oma augud sokiliseks. :D Aga mis kõige olulisem - ma sain osa ehtsast jalkahasardist ning mängurõõmu jätkus pikaks ajaks. Ma olen jah veidrik, sest elu sees ei viitsi ma jalkat vaadata, kuid ma ei suuda vastu panna selle mängimisele.

Eelmisel reedel oli "olukord" peal meie kalli vastasvõistkonna tegevuse tõttu Krimmis. Me olime juba pakitud kottidega õues linnaluba ootamas, kui järsku tuli käsk sisse tagasi minna. Olime seal juba käega löömas ja mõned ka juba asju lahti pakkimas, kui tuli käsk kasarmu ette tagasi minna. Oi kui kiire siis hakkas! Kui tõkkepuu avanes, siis lasti ülikiirelt jalga, enne kui veel tagasi kutsutakse.

Reidikas ^_^
Sellel kolmapäeval (5.03.14) sain taas DAF'i-diilerit kehastada, seekord juba enda üksuse esimese auto roolis. Enda auto sidur oli kahtlaselt pehme, nii et sellest ei saanudki asja. Tigeda/pahura/elu-peale-pahase olemisega asjaajaja päris minult, et kas ma olen mingi väljaõppe ka saanud. Selgitasin, et sidurit ma veel parandada kahjuks ei oska. Vana käskis mul pidurivedeliku (ka sidur funkab sellega) taset kontrollida. Ma tegin seda ja see oli normis. Siis istus vana ise rooli ja tallas sidurit ning pidi tõdema, et see oli tõesti puru. Otsus oli tehtud - see masin jääb maha. Selgitasin enda probleemi jaoülemale, mille peale läks ta järgmise meie üksuse veoki juurde ja tõstis selle juhi maha, et mina kindlalt esimese auto puldis oleksin. Sõit kulges vahejuhtumiteta, kuid ma olin millegipärast veendunud, et Tapal keeran ma mõnest valest kohast ära, aga need paar eelmist trippi olid siiski oma töö teinud ning jõudsime ilusti kohale.


Kohapeal Tapa väeosas võisime veidi aega surnuks lüüa, sest viimase üksuse saabumiseni oli veel paras ports aega. Aga iial ei osanud ma aimata, et ees ootab tohutu kultuurišokk. Seadsime sammud sealse sõdurikodu poole, kus avanes justkui stseen mõnest ulmefilmust. Puhvet! Puhas ja värske olemisega WC! Väliterrass toolide ja laudadega! Diivanitoad PS3-ga jne! Pidin seal tõdema, et Marja luxhotell on ikka tõeline peldik oma kahe snäki- ja joogiautomaadiga, mida võib ka rüüstada vaid peale õhtusööki. Kontrast oli umbes sama, mis SBK ajal metsast kasarmusse naastes. [kadedus]Noh, vähemalt oleme me rohkem karastunud.[/kadedus]

Mis oli kohalikus sõdurikodus seinale riputatud? Klikka pildile, et kuvada suurem versioon!



All your rights are belong to Tapa! ©
Tagasi reaalsusse

Tarkuseteri ja soovitusi elust enesest

*Ära kunagi näita head tuju välja, sest muidu päritakse kahtlustavalt naeratamise põhjust. :)
*Ära kunagi paku vabatahtlikult abi, sest siis seod sa end "töölepinguga", mille täitmine muutub taganematuks kohustuseks. Kui tunned pikemaajalise töö korral, et on küllalt ja soovid lõpetada, saad osaks mitte tänu tehtud töö eest, vaid sõimu minemahiilimise eest.
*Ära kunagi ole esimene ega viimane. Ole üks viimaste seas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar