pühapäev, 6. oktoober 2013

1944 vol 1

Nädalaga on juhtunud märkimisväärselt palju, mis kõik vajab kajastamist. Esiteks sain ma suure auto roolis istuda. Tegu on VÜKK furgoonveokiga Volvo, millega ma siis õppesõite teen. Esmamulje oli selline, et nina on pedaalide juures, vaatepunkt asub justkui vaatetornis ning käike-poolkäike on terve persetäis. Algul tundus nende käikude lappamine ja kaks nuppu käigukangil päris hirmuäratavad, veidi hiljem aga juba mõistsin, et see ongi tegelikult täiesti minu teema. Minu valik LogPat-i kasuks on end igati õigustanud!

Ühel hetkel jäime ka mu lemmiktoolist ilma, vastu saime kaks kõvat tooli. Bad deal imho.

Kui linnaloalt tagasi jõudsin, avastasin oma tunnusplaadi puudumise. Väike kõne, ja sain teada, et jäi koju. Olingi siis sellises lollis seisus, et hommikustel ülevaatustel tagus see plaat mulle järjekindlalt miinuseid. Kuna väljaluba on siiski privileeg, mitte kohustus, siis oli reaalne võimalus, et ma ei saa oma olukorra parandamiseks midagi ette võtta. Kirjutasin avalduse linnaloale pääsemiseks, et see õnnetu kett ära tuua ja, üllatus-üllatus, saingi! 

Kohe keerame Mustamäe teele; kodu juba peaaegu et paistab.
Siis juhtus selline lugu, et meid aeti kell 2:45 üles ja juba kell 3 startisime me Tallinna poole. Seal sai juba LogPat-i (ehk teise kodu) tõkkepuu alt läbi sõidetud ning vanu võitluskaaslasi näha. Kõige ägedam oli see, et trepist alla liikudes hüüdsid noorsõdurid "Tee vabaks!", et mulle ruumi teha. Nice. :D Kui kõht täis, liikusime relvadega kostüümide juurde ja sealt edasi võtteplatsi poole.

Kuna Falgi teel veetsime terve oma päeva, sain mitmeid suurepäraseid võimalusi kogu selle tralli jäädvustamiseks. Järgneb suur pildigalerii:
T-34. Umbes üle 100 kg, papi paksus 0,5 cm, kahur istub kõveralt.
Valmistatud Eestis.
Meie aga vahetasime poolt.
Gazikud ja muud seadeldised.
See T-34 on päris tank. Pange tähele, et ta seisab kergelt õhus...
...sest muidu lõhuks ta asfalti ära.
Mina seisin selle masina kastis ja pidin sealt maha hüppama. Päris mitu korda.

See on ka päris kena Buumer!



Musta numbriga masin. Iludus!
Briifingupaik.

Masinad puistati sealsamas liiva ja tolmuga üle, et reaalsem mulje jätta. Iseasi, kuidas filmis seletada neid liivalaike otse autode all...
Lätlased aitasid meil ikka korralikult Toompead okupeerida!




Kohe hakkan minema ka, Viljandis saab veel korra normaalselt magada, siis tuleb juba esmaspäeval päevnik olla... :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar