pühapäev, 29. september 2013

Rahvaste rändamine

Siin me kambakesi elasime.
Vahepeal olen päris palju ringi kolinud, et siis enda jalg Vana-Võidus lõplikult maha panna. Peale puhkusenädalat olin pühapäevast reedeni VahiPat-is, sealt alates Vana-Võidu ühikatoas.

VahiPat-is toimus siis meditsiinikursus, mis minu rühmal toimus teisipäeval ja neljapäeval; kirjalik test, mille kahe veaga läbisin ja ka mootorsõiduki juhi tervisetõendi väljastamine. Prillid pole enam probleemiks, pean lihtsalt veenduma, et need roolis istudes alati ees oleks. Õnneks pole see eriti raske, sest kui prillid puudu on, muutub pilt äratuntavalt häguseks.


Vaade toale minu voodist.
Vaade minu jalutsi suunas.
Motiveerivaid sõnumeid vahikatelt leidus küll.

Hurmavaid näiteid VahiPat-i roojakambriarhitektuurist:
Silmsidet kambri hõivaja ja ootaja vahel peetakse sama oluliseks kui...
...silmsidet hõivajate endi vahel.

Tundub, et Mosserid jälitavad mind kõikjal. 
Peale enda oma müümist olen just 2140neid 
äkitselt üsna palju nägema hakanud!
Viljandis tuli väike vahepeatus, kus meie auks korraldati paraad, mille ise läbi viisime. Edasi sõidutati meid otse ühika ette, kus meid kohe ka ruumidesse määrati. Me hakkame kolmekesi ühes toas elama, kuid kappe on vaid kaks. Sellest pole lugu, sest tegu on siiski sisuliselt "spa"-ga ehk kolmanda korruse mugava toaga, kus on jõle jämedate madratsitega hotellivoodid ja puha. Meil on ka seinaäärne laud ja praeguse seisuga üks tavaline kõva tool ning üks tugitool. Ja mis kõige olulisem - laadimispesasid on piisavalt! :)
Varsti hakkame Viljandisse jõudma!
Minu voodi on taaskord akna all! :D
Nagu näha, kasutame riiuleid riiete ladustamiseks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar